היתרונות הגדולים של אופיס 365 לעסקים
עידן התוכנות המגיעות על דיסקים פיזיים הוא חלק מהעבר – בעולם העסקים של היום, התוכנות מבוססת על תשתית ענן, מה שמעניק גישה נוחה ממגוון מכשירים כולל סמארטפונים, שיתוף בין העובדים ועבודה יעילה הרבה יותר. אופיס 365 לעסקים הוא חבילת יישומי המשרד המובילה בעולם, המספקת מגוון מאפיינים נוחים לעסקים קטנים וגדולים. מהם היתרונות הבולטים ביותר של אופיס 365 לעסקים?
מהו Microsoft 365 לעסקים?
במבט קדימה, כל ארגון ועסק, מקטן ועד גדול, ימצא את עצמו עובר לשירותי ענן. כבר היום, ארגונים משתמשים בשירותי ענן בסיסיים ומוכרים כגון שרתי דואר וניהול קבצים. היישומים החדשים מעבירים גם את עיבוד המסמכים, העבודה הארגונית, שיתוף הקבצים וניהול המשימות לענן.
חבילת כלי העבודה הפופולאריים והשימושיים של Microsoft 365 מאפשרת לחבר את העובדים לאנשים, למידע ולתוכן הדרושים לביצוע העבודה בצורה הטובה והיעילה ביותר, מכל מכשיר ומכל מקום. על פי סוג המנוי, חבילת Microsoft 365 יכולה לכלול:
– היישומים העדכניים ביותר של אופיס 365 לעסקים: Word, Excel, PowerPoint ו-Outlook
– תוכנת דוא”ל ולוח שנה Exchange ו-Outlook (כולל Microsoft Exchange Online)
– צ’אט קבוצתי, פגישות אונליין ושיחות ב-Microsoft Teams
– שטח אחסון בענן בנפח 1TB ב-OneDrive
– עדכונים ושדרוגים נפוצים הזמינים רק לבעלי מנויים
עסקים גדולים ועסקים קטנים יכולים ליהנות ממגוון סוגי המוצרים והחבילות, בהתאמה לצרכי הארגון, על פי ייעוץ ממומחים למערכות מחשוב ו-IT לעסקים.
יתרונות של אופיס 365 לעסקים
תשתיות הענן של מיקרוסופט אופיס 365 לעסקים מציעות יתרון של שרידות, יציבות וגישה נוחה מכל מקום למידע הארגוני, לצד שיתוף מידע בנוחות ובקלות.
מלבד השימוש ביישומי אופיס המוכרים, אופיס 365 לעסקים מבטיח תשתית עם שרידות גבוהה של Uptime מובטח של 99.9%, גישה מכל מקום, גיבוי ואפשרות להרחבה לפתרונות DRP כחלק מובנה בשירות, אבטחת מידע ברמה גבוהה על ידי מערכת אנטי וירוס ומערכות סינון מתקדמות, תמיכה בתקנים מחמירים של אבטחה, עדכוני גרסה שוטפים במקום להתנהל עם רכישות כל כמה שנים, תמיכה במכשירים ניידים המופעלים על מגוון מערכות הפעלה כגון Windows, Mac, iOS, אנדרואיד ועוד.
נוסף על כך, חבילות אופיס 365 לעסקים כוללות תיבות דואר גדולות במיוחד של מינימום 50GB ומינימום 1TB לאחסון נוסף של קבצים.
היתרונות של המעבר לענן של אופיס 365 לעסקים הם רמת אבטחה גבוהה משמעותית מפתרון מקומי, כולל אימות דו-שלבי, זמינות גבוהה עם רמת שרידות גבוהה יותר מפתרון מקומי המאפשר עבודה מכל מקום ובכל זמן ללא תלות בחדר השרתים או מחשבים במשרד, תמיכה מובנית של הספק ללא עלות נוספת (בניגוד לעלויות שעת עבודה עבור תמיכה) וניהול רישוי נוח המבטיח התאמת גרסאות ומונע בעיות תאימות, בעקבות עדכון גרסאות אוטומטי המבוצע במקביל אצל כלל העובדים.
עוד יתרון חשוב עבור עסקים קטנים (וגם גדולים) הוא העלות החודשית הקבועה לפי כמות משתמשים מצד אחד, לצד גמישות בהגדרות בכל חודש, על רקע הרחבה וצמצום של כמות המשתמשים.
סוגי רישוי אופיס 365 לעסקים
קיימים מספק סוגי רישוי לחבילת אופיס 365 לעסקים:
אופיס 365 BUSINESS
מיועד לעסקים בלבד, חבילה מלאה הכוללת עדכוני תוכנה ואופציה להתקנה ב-5 מכשירים עבור על משתמש. מדובר בחבילה רלוונטית לארגונים שאין להם רישוי לחבילת אופי ומפעילים את שרת הדואר האלקטרוני באופן מקומי וזקוקים לרישוי אופיס 365 לעסקים בלבד.
P1 EXCHANGE
תיבת דואר אלקטרוני בנפח של 50GB, לרבות סינון דוא”ל. מדובר בחבילה רלוונטית לארגונים הזקוקים לתיבות דואר אלקטרוני בלבד ויש להם כבר רישוי מקומי לאופיס לתחנות הקצה. הרישוי מציע מענה לשרת דוא”ל בענן.
אופיס 365 BUSSINESS PREMIUM
רישוי כולל חבילת אופיס למשתמשים, אותה ניתן להתקין עד 5 מחשבים לכל משתמש ומערכת דוא”ל בענן עם נפח של 50GB. מדובר ברישי המספק מענה מלא לארגון.
תכניות מסוג אופיס 365 BUSSINESS מתאימות לחברות שיש בהן 1-500 משתמשים.
תוכניות מסוג אופיס 365 ENTERPRISE מתאימות לארגונים שגודלם נע בין 1-50,000 משתמשים ומעלה.
התאמה אישית והטמעה קלה – אופיס 365 עם אינפורמט
אינפורמט מציעה את הטמעת שירותי הענן Microsoft Office 365 בארגון, לרבות התקנה, תחזוקה ותמיכה שוטפות, אינטגרציה עם מערכות עסקיות אחרות בארגון, ניהול שדרוגים ושילוב עם מערכות חדשות נוספות. תהליך ההטמעה מצריך מיגרציה של נתונים, כולל רשומות וחוקים שנכתבו בשרת הארגון ואינם חשופים כלפי חוץ, אנשי קשר, פגישות, חשבונות דוא”ל, הרשאות וסיסמאות. אינפורמט מאפיינת את שלבי המעבר בהתאם לכמות המשתמשים, רשומות הדואר והמאפיינים הייחודיים של כל ארגון וארגון, תוך מתן ייעוץ מקצועי, ליווי אישי והדרכה.