ניהול נכון בעזרת JumpCloud
ארגונים רבים, מעסקים קטנים ועד חברות ענק, מעבירים את סביבת ה-IT שלהם משרתים פיזיים לסביבת הענן. כאשר כל המערכות מנוהלות בארגון ממקום אחד, חשוב ומומלץ ליישם כלים לניהול משתמשים והרשאות, כמו JumpCloud, המאפשרת לאנשי ה-IT של הארגון לנהל זהויות, סיסמאות, הרשאות וסנכרון בין המערכות השונות.
JumpCloud היא חברה חדשנית ופורצת דרך בתחומה, שמוצריה מהווים מהפכה של ממש בתחום ניהול המשתמשים וההרשאות. הכלי המקיף של החברה מציע מעטפת מלאה, מרוכזת ואוטומטית בכל הנוגע לניהול זהות והרשאה, החל מיומו הראשון של העובד בחברה ולמשך כל מחזור החיים שלו בארגון.
שירותים מנוהלים JumpCloud מציעים אימות זהויות (Authentication), הגדרת הרשאות למשתמשים (Authorization) וניהול זהות עובדים (Identity Management) עבור מכשירים, אפליקציות, ורכיבי תשתית ארגוניים- בין מדובר במערכת הפועלת בענן או בשרת הפיזי.
איך מיישמים ניהול נכון באמצעות JumpCloud?
איך תוכלו לוודא שאתם מנהלים בצורה נכונה ויעילה את המשתמשים וההרשאות בעזרת JumpCloud? אספנו עבורכם את כל הנקודות שכדאי לכם לוודא בארגון, כדי לקבל את התועלת המיטבית מאחד הכלים המתקדמים ביותר בתחום.
אפשרות למשתמשים להזדהות מול מקור מרכזי
על מנת להפיק את המיטב מ-JumpCloud, חשוב להגדיר את הזדהות המשתמשים מול המערכת מכל מקור- החל מעמדות העבודה, כולל מחשב נייד, השרתים והיישומים הארגוניים, ואפילו לרשת ה-WiFi של הארגון. הפלטפורמה תומכת בפרוטוקולים רבים כגוןLDAP, SAML 2.0, RADIUS, RESTful APIs ומערכות הפעלה שונות כגון Windows, Linux או macOS.
JumpCloud תומכת ב-SSO (Single Sign-On), כך שהמשתמשים לא צריכים להזדהות למספר מערכות בנפרד – מדובר על אפשרות נוחה במיוחד עבור העובדים, אשר מגבירה את הפרודוקטיביות שלהם, כך שכדאי לנצל אותה במלואה.
ניהול משתמשים והרשאות באופן מרוכז, מקיף ופשוט להפעלה
מעבר לנוחות של המשתמשים, שירותי הספרייה של JumpCloud מאפשרים ניהול מרוכז של משתמשים, זהויות והרשאות, לרבות עבור מספר תתי-ארגונים. תפעול המערכת מבוצע דרך אתר ווב פשוט להפעלה.
מנפו את JumpCloud לשדרוג האבטחה ועמידה ברגולציה
מערכת שירותים מנוהלים JumpCloud מהווה שכבת אבטחה קפדנית והדוקה, באמצעות הזדהות חזקה של סיסמאות חזקות ואימות רב-שלבי (MFA/2FA), אכיפת הצפנת דיסקים על גבי המחשבים של המשתמשים, ניהול מפתחות SSH ועוד. מדובר על מערכת אבטחה מודרנית של Zero Trust, בהתאמה לרגולציות ותוך שמירה על נוחות השימוש מצד משתמשי הקצה. המערכת מאפשרת בקרות אבטחה בהתאם לתקני GDPR, PCI DSS, SOC, HIPPAA ועוד.
ניצול מיטבי של המערכת יכול לכלול התאמה אישית את הפקודות במערכת בהתאם לצרכים והחלת מדיניות גישה מותנית לקביעת הרשאות.
תנו ל-JumpCloud לחסוך לכם בזמן ובעלויות
ניהול נכון של פלטפורמות JumpCloud מאפשר לארגון לחסוך בזמן ובעלויות. באמצעות ניהול קבוצות משתמשים (מבחינת הקצאה וביטול של הרשאות לקבוצה) ופורטל שירתי עצמי, למשל, אנשי ה-IT של הארגון יכולים לחסוך זמן יקר ולהתמקד בפעילויות ליבה אחרות.
ביטול הצורך בשרתים On-Prem ובתוכנה למערכת שירותי ספרייה כגון Active Directory או OpenLDAP מציעה פוטנציאל לחיסכון בעלויות, זאת בנוסף לחיסכון בעלויות הזמן המושקע בניהול ובתחזוקה של המערכות. במובנים רבים, מדובר על גרסת הענן של Active Directory.
התמיכה בחיבור למערכות ליבה עסקיות, כגון AWS, Office 365, G Suite, Salesforce ועוד, מבטיחה שיפור ביעילות לכל רוחב הפעילות של הארגון.
אנחנו כאן לייעץ לכם – אינפורמט מציעה הטמעה חכמה של JumpCloud בארגון
אם אתם תוהים כיצד ליישם ניהול נכון של JumpCloud בכל הנוגע לתחום ניהול משתמשים והרשאות, אתם מוזמנים לפנות למומחים של אינפורמט, המשווקת ומטמיעה את הכלים של JumpCloud עבור לקוחותיה. המומחים של אינפורמט ישמחו לשמוע על הצרכים של הארגון ולמפות את הכלים הנדרשים לטובת ניהול נכון ומיצוי מיטבי של הכלים המתקדמים מבית JumpCloud.
השילוב של JumpCloud עם השירות, התמיכה והאמינות של אינפורמט בתור אחת מחברות שירותי ה-IT הוותיקות בישראל, מציע לכל ארגון, מקטן ועד גדול, את הדרך המתקדמת ביותר לניהול משתמשים והרשאות.