שירותי תמיכה

  1. ראשי
  2. שירותי תמיכה

חברת אינפורמט מספקת ללקוחותיה – חברות וארגונים מהמובילים במשק, מערך נרחב של שירותים בתחום התשתיות /System וביניהם: וירטואליזציה, אחסון נתונים, תשתיות שקופות, פתרונות גיבוי, מעבר לענן, הגירה ואבטחת מידע.

שירות תמיכה טכנית ניתן על ידי המומחים של אינפורמט ומקיף את כל צרכי המחשוב והתקשורת של העסק שלכם – תשתיות, תוכנות, אבטחה, גיבוי ועוד – הכול כדי שתהיה לכם כתובת מקצועית אחת העומדת לשירותכם בזמינות מלאה בכל יום ובכל שעה ומעמידה לרשותכם את מגוון הפתרונות והכלים שיאפשרו לכם לקדם את העסק שלכם.

אנו נעזור לכם לשדרג את מערכות המחשוב והתקשורת, להתאים את התשתיות בהתאם לקצב גדילת העסק ונעניק תמיכה מקצועית אדיבה ושוטפת המותאמת במיוחד לצרכי העסק שלכם.

וירטואליזציה

מרכיב מרכזי בעולם ה-Systems כיום הוא וירטואליזציה. פתרונות הווירטואליזציה משפרים את ניצולת המערכות, מורידים עלויות תחזוקה וחוסכים בהרבה מקרים את הצורך לרכוש מערכות חדשות, על ידי הגדלת התפוקה של המערכות הקיימות.

מומחי אינפורמט מנוסים בכל סוגי הווירטואליזציה בסביבת VMware ו-HyperV ובמגמה החדשה של Virtual Desktop Infrastructure שמובילה Citrix.

אחסון נתונים

בעיית אחסון המידע לא יורדת מסדר היום. בעוד שבעבר הדגש היה על עלויות הדיסקים, הרי כיום מדובר על תקורות הניהול, הגנת המידע, שרידות באירועי אסון והמשכיות עסקית. לצורך כך, פיתחה אינפורמט מתודות Best Practice להשגת יעדים אלה גם בעבור חברות שאינן יכולות להרשות לעצמן את פתרונות ה-Enterprise היקרים. זאת ללא פשרות באיכות, באמינות ובאבטחת המידע.

תשתיות שקופות Hyper Converged

Hyper-convergence היא העתיד בעולם התשתיות עם ארכיטקטורה מרכזית בתוכנה שיוצרת אינטגרציה מיטבית של משאבי מחשוב, אחסון, רשתות ווירטואליזציה ועוד טכנולוגיות, בתוך קופסת חומרה הנתמכת על ידי ונדור יחיד וסטנדרטי x86.

מערכת זו מאפשרת אינטגרציית טכנולוגיות המנוהלת על ידי מערכת אחת דרך מערכת כלים פשוטים. המערכת ניתנת להרחבה באמצעות הוספת צמתים (nodes) ליחידת הבסיס. שימוש נפוץ כולל פיזור עומסי עבודה בסביבות וירטואליות.

Hyper-convergence הגיע מהקונספט של תשתיות משולבות. בגישה זו, הוונדור מספק חבילה המוגדרת מראש של חומרה ותוכנה במארז אחד במטרה למזער בעיות תאימות ולפשט את הניהול. במידת הצורך, ניתן להפריד ולהשתמש בטכנולוגיות באופן נפרד, אך לא ניתן להפוך אותן לרכיבים נפרדים לחלוטין.

פתרונות גיבוי

טכנולוגיות הגיבוי מתחדשות כל הזמן. כאשר אנו מחליטים בין גיבוי מקומי לגיבוי בענן (על כל היתרונות של השיטות השונות) חשוב לזכור שהמרכיב החשוב ביותר בגיבוי הוא יכולת שליפה ושחזור מהירים לצורך חזרה לשגרה.

פתרון הגיבוי החכם של אינפורמט הינו מערכת היברידית אשר יוצרת מערך כפול של גיבוי, האחד מקומי והשני בענן ובכך זוכה בכל היתרונות שיש לשתי השיטות להציג.

הגירות

בתקופה שבה ההתפתחויות הטכנולוגיות נמצאות בתאוצה אדירה, ארגונים מוצאים עצמם מידי פעם עם צורך להגר בין מערכות. תהליכים מורכבים אלו דורשים תשומת לב רבה לפרטים הקטנים של אנשי מקצוע מיומנים.

מומחי אינפורמט בעלי ניסיון רב בפרויקטי הגירה (Immigration) של תשתיות System, סביבות וירטואליות ואחסון נתונים בעולמות של Active Directory ו – Exchange Immigration.

מעבר לענן

כחברת אינטגרציה, אנו מביאים את הניסיון הרב שרכשנו לאורך השנים ומתרגמים אותו למעבר לענן. מעבר חלק עם מינימום זמן השבתה מצריך תכנון קפדני, מיפוי נכון ואפיון תואם צורך.

בכל פרויקט מעבר ימונה מומחה תשתיות אשר ילווה את הפרויקט על פי הקריטריונים ומתודולוגיות העבודה של אינפורמט, לביצוע מעבר מקצועי כפי שאנו עושים כבר לא מעט שנים.

אבטחת מידע

אינפורמט מציעה את כל קשת השירותים והמוצרים בתחום אבטחת מידע, לצד תמיכה בלקוח מול כל סיכוני הרשת ופעילות חבלנית. החל בייעוץ והגדרת מדיניות, דרך התקנת פתרונות חומרה ותוכנה, המשך באינטגרציה ומבחני חסינות וכלה בתחזוקה שוטפת ושירותי תפעול במיקור חוץ.
בכל צורה שתבחרו, המומחים של אינפורמט יודעים להתאים את הפתרון לצורכי הלקוח ואת סוג ההגנה לאופי האיומים.

אתגרי האבטחה רק הולכים ומתעצמים ועסקים רבים מרגישים שרמת הסיכונים מתחילה להאפיל על הערך של נוכחות באינטרנט. כדי להצליח לעמוד באתגר זה נדרש מערך משולב של אמצעי הגנה, חלקם בתוכנה ואחרים במכשירים (Appliances) ייעודיים.

שירותי תמיכה באתר הלקוח Retainer

תמיכה שוטפת ומקצועית מאת אנשי System מוסמכים אשר מספקים מענה מלא לכל צרכי המחשוב ומערכות המידע בארגון.

ליווי אישי וצמוד לטיפול, ייעוץ וייעול מערך המחשוב החל בתחנות העבודה ועד לשרתים ולתשתיות בארגון. קביעת תצורה סטנדרטית לתחנות העבודה וסטנדרטיזציה של צורת השימוש, בקרה מרחוק על סטריליות ושימוש בטוח במחשבים ניידים, ניטור והתראות תפעול לשרתים ולמערכי Cluster, בקרה ושליטה בחוות אחסון מרוחקות ובאתרי Disaster Recovery לא מאוישים.

בנק שעות

בנק שעות לתמיכה טכנית בתקלות מחשוב נותן מענה לעסקים פר תקלה וללא התחייבות חודשית. התאמנו עבורכם חבילות בנק שעות המיועדת לטיפול בכל סוגי תקלות המחשוב באמצעות מומחי המחשוב שלנו.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר כאשר תתעורר בעיה כלשהי במערכת המחשוב שלכם ונטפל בה באופן מיידי. החיוב יתבצע בהתאם לבנק השעות שרכשתם.

שירותי תמיכה מרחוק Help Desk

מומחי אינפורמט יספקו למשתמשים העסקיים שלך את הגיבוי המקצועי לרבות: עזרה למשתמשים לא מנוסים, ייעוץ בהפעלה והתגברות על בעיות, שליטה מרחוק בתחנות עבודה עד גמר הטיפול, הגעת מומחי מחשוב לאתר במקרים שהטיפול מרחוק אינו מספיק ומנגנון דיווח ואיסוף נתונים סטטיסטיים לקביעת מדיניות SLA.

מיקור חוץ Outsourcing

אפשרות רביעית הינה ניהול אתרים במיקור חוץ (Outsourcing).אנו משבצים אנשים בכל רמות המקצועיות בהתאם לצרכי ודרישות הלקוח, באופן חלקי או במיקור חוץ מלא עם גיבוי מלא של ידע ומקצועיות הקיים במחלקה המקצועית של אינפורמט.